poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Liebster Award

Na początek chciałabym podziękować za nominację I'm a Princess szczypiorek. Powiem szczerze, że jestem bardzo zaskoczona tymi nominacjami, bo nie spodziewałam się, że komukolwiek spodoba się mój blog, a tym bardziej, że ktoś mnie nominuje :)

Liebster Award jest nominacją, w której nominuje się blogi, które uważamy za dobre i z chęcią czytamy. Odpowiada się na 11 zadanych przez nominującego pytań, a potem tyle samo pytań zadaje się nominowanym przez nas blogom oraz je się informuje ( i powiem szczerze, że niem czy dam radę znaleźć taką ilość blogów do nominacji, a raczej będzie tylko jeden).

Na początek pytania od I'm a Princess:

1.       Jak zaczęła się Twoja historia z pisaniem?
W sumie nie wiem. Kiedyś pisałam sobie tak "do szuflady" i w końcu pod namową koleżanki zaczęłam pisać własnego bloga i mi się to spodobało i tak "siedzę" w tym biznesie :)
2.       Ulubiony klub siatkarski?
PGE Skra Bełchatów :)
3.       Co jest Twoją pasją i dlaczego?
Moją pasją jest siatkówka, ponieważ od podstawówki już pokazywała, że ten sport łączy ludzi, uczy współpracy, komunikacji, szacunku i innych bardzo ważnych wartości 
4.       Jak sądzisz: wyróżniasz się z tłumu w jakiś sposób?
Nigdy się nad tym nie zastanawiałam powiem szczerze, ale chyba nie :D
5.       Jakie masz najlepsze wspomnienie z wakacji?
Wesele mojego wujka z zeszłego roku ;)
6.       Ulubiony zespół/wykonawca?
Ed Sheeran, The Neighbourhood, Years&Years 
7.       Co Cię najbardziej denerwuje?
Kiedy osoba nie potrafi być szczera i udaje kogoś kim nie jest
8.       Co zazwyczaj robisz w deszczową pogodę?
Biorę gitarę, kostkę i zeszyt i sobie komponuję :)
9.       Co chciałabyś robić w przyszłości? Wyjaśnij dlaczego akurat to.
Na pewno chciałabym zostać piosenkarką lub robić coś związanego z muzyką, ponieważ to jest podobnie jak siatkówka moja ucieczka od wszystkiego :)
10.   Którego z siatkarzy chciałabyś kiedyś spotkać? Uzasadnij wybór.
Chciałabym spotkać Krzyśka Ignaczaka, ponieważ jest to wielki człowiek o wielkim sercu, jest bardzo pozytywny, zawsze daje 100% siebie na boisku i jest śmieszny :)
11.   Kto jest Twoim autorytetem?
Polscy siatkarze :) 

Pytania od szczypiorka :)

1. Dlaczego piszesz bloga?
Piszę bloga, ponieważ jest to jedno z zajęć, które lubię :)
2.Trenujesz siatkówkę? Albo inny sport? Dlaczego?
Nie trenuję niestety żadnego ze sportów, a bardzo żałuję...
3. Kto jest twoim autorytetem?
Polscy siatkarze :)
4. Jaki jest twój ulubiony siatkarz?
Krzysiu Ignaczak, bo ma poczucie humoru, jest świetnym libero i mogłabym tak pisać i pisać :)
5. Jaki klub jest ci najbliższy?
Jeśli chodzi o odległość to Lotos Trelf Gdańsk, a duchowo i w ogóle to PGE Skra Bełchatów już od dzieciństwa! :)
6.Jakie jest twoje wymarzone miejsce na wakacje?
Chorwacja i te sprawy :D
7. Jaka jest twoja ulubiona piosenka?
Soldier - Gavin DeGraw
8. Jaka jest twoja ulubiona książka?
Wszystkie części Harrego Pottera :)
9.Jakie jest twoje największe marzenie?
Znać osobiście jakiegoś siatkarza :D 
10. Jaki jest twój ulubiony kolor?
Szary :)
11. Ile masz lat?
18 :)



Jeszcze raz dziękuję za nominację! :)


Ja nominuję:

http://okiemdziewczynysiatkarza.blogspot.com

Pytania ode mnie:

1. Jaki jest Twój ulubiony klub i dlaczego?
2. Najlepsze wspomnienia z meczu?
3. Dlaczego zaczęłaś pisać bloga?
4. Gdybyś mogła spełnićjedno marzenie, co to by było?
5. Co jest twoją motywacją do pisania bloga? 
6. Ile masz lat?
7. Gdybyś mogła mieć jedną supermoc, co to by było?
8. Kto jest twoim autorytetem i dlaczego?
9. Myślisz o założeniu kolejnego bloga? 
10. Jakiej cechy nienawidzisz u drugiej osoby?
11. Twój ulubiony siatkarz/siatkarka? 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz